საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში

(ძველი ვერსია)
eng
facebook
youtube
twitter icon
linkedin icon

გაყიდვების საფუძვლები

სილაბუსი ძირითადი ლიტერატურა დამხმარე ლიტერატურა

გაყიდვების საფუძვლები
სილაბუსის ავტორი: ნუგზარ თოდუა – ეკონომიკის მეცნიერებათა დოქტორი,  ივ.ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის მარკეტინგის კათედრის პროფესორი

 

სეთური მ. გაყიდვების საფუძვლები. რიდერი, თბ. 2018. - 224 გვ. თსუ-ს ბიბლიოთეკის ბარკოდი 900001805595 

1. Johnston, N., Marshall, G. (2016). Sales Force Management -Leadership, Innovation, Technology. 12 th ed. New York, NY:Taylor & Francis, 494 pp.

2. Ingram, Th., LaForge, R., Avila, R., Schwepker, Ch., & Williams, M. (2020). Sales Management - analysis and decision making.10 th ed., New York, NY: Routledge, - 383 pp.