რეკრუტინგული და საკონსულტაციო კომპანია HR SPACE აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრაციული ასისტენტის პოზიციაზე პარტნიორი სამედიცინო აპარატურისა და სახარჯი მასალების იმპორტ-რეალიზატორი კომპანისთვის
✔️ბიზნესის სფერო: სამედიცინო აპარატურისა და სახარჯი მასალების იმპორტი რეალიზაცია
✔️სამუშაო განაკვეთი: სრული (10სთ-18სთ)
✔️ადგილმდებარეობა: თბილისი;
✔️ანაზღაურება: 1000-1200ლარი
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
• აუცილებელია სასურველი კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა;
• სასურველია ადმინისტრაციული ასისტენტის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
• სასურველია მომხმარებელთან ურთიერთობისა და შეკვეთების გაფორმების გამოცდილება;
• განიხილებიან მე-4 დამამთავრებელი კურსის სტუდენტები, ვისაც ექნება სწავლისა და სამსახურის შეთავსების შესაძლებლობა
• აუცილებელია უმაღლესი განათლების ან არასრული (დამამთავრებელი კურსის) განათლების ფლობა;
•მნიშვნელოვანია ინგლისურის ფლობა თავისუფლად.
ფუნქცია-მოვალეობები:
• შემოსავლების სამსახურის ვებგვერდზე ზედნადებებების ატვირთვა;
• პარტნიორ კომპანიებთან წერილობით და ტელეფონით კომუნიკაცია;
• კანცელარია და ოფისის მომარაგება;
• სერვის ინჟინერთან ურთიერთობა ( კლიენტებთან შუამავლობა პრობლემის არსებობის, აპარატურის ისნტალაციის ან კალიბრაციის შემთხვევაში );
• ზედნადებებბის გაგზავნა;
• კომპანიის მომხმარებლებისათვის სრული მომსახურების გაწევა (პროდუქციის შეკვეთა, შეკვეთის მიღება დაგაგზავნა);
• შემოსავლების სამსახურის ვებგვერდზე ზედნადებებების ატვირთვა.
• პარტნიორ კომპანიებთან წერილობით და ტელეფონით კომუნიკაცია
პიროვნული თვისებები:
• კომუნიკაბელურობა;
• კარგი წერითი უნარი;
• პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
• დეტალებზე ორიენტირებულობა;
• სიახლის ათვისების უნარი;
• დროის მართვის უნარი.
კომპანია გთავაზობთ:
• კომფორტულ სამუშაო გარემოსა და კარგ გუნდთან ინტეგრირებას;
• კონკურენტულ ბონუსს;
✔️ თუ თვლით, რომ აკმაყოფილებთ ვაკანსიის მოთხოვნებს, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე მითითებულ მეილზე n.avsajanishvili@hrspace.ge და სათაურში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან მოხდება დაკავშირდება!