საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში

(ძველი ვერსია)
eng
facebook
youtube
twitter icon
linkedin icon
ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი
თარიღი
თსუ ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი სამაგისტრო პროექტი/ნაშრომის წარდგენის, დაცვისა და შეფასების პროცედურა

თსუ ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი
სამაგისტრო პროექტი/ნაშრომის წარდგენის, დაცვისა და შეფასების პროცედურა

1. სამაგისტრო ნაშრომის მიზანი
1.1. სამაგისტრო ნაშრომი არის სტუდენტის მიერ აკადემიური კეთილსინდისირების პრინციპების დაცვით, ინდივიდუალურად შესრულებულ სამუშაო.
1.2. ნაშრომში უნდა აისახოს სწავლის ან/და საქმიანობის სფეროს ღრმა და სისტემური ცოდნა, მათ შორის, ისეთი სპეციფიკური მეთოდების/საკითხების, რომელთა ძირითადი ნაწილიც ასახავს კვლევაზე დაფუძნებულ ახალ ცოდნას ან/და პროფესიულ პრაქტიკას. 
1.3. სტუდენტმა სამაგისტრო ნაშრომში უნდა შეძლოს პრობლემების გადაწყვეტის ახალი, ორიგინალური გზების მოძიება, უნდა გამოავლინოს კვლევის დამოუკიდებლად განხორციელების უნარი უახლესი მეთოდებისა და მიდგომების გამოყენებით. ნაშრომში უნდა ჩანდეს, რომ სტუდენტს შეუძლია კომპლექსური ინფორმაციის (მათ შორის უახლესი კვლევების) კრიტიკული ანალიზის საფუძველზე დასაბუთებული დასკვნების ჩამოყალიბება, მონაცემებზე დაყრდნობით ინფორმაციის ინოვაციური სინთეზი და შეფასება, კვლევის დამოუკდებლად განხორციელება. ნაშრომში შემოქმედებითად უნდა იყოს გამოყენებული თანამედროვე საინფორმაციო და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები დარგის თავისებურებების გათვალისწინებით. 

მუხლი 2. სამაგისტრო ნაშრომის ხელმძღვანელი 

2.1. სამაგისტრო ნაშრომის ხელმძღვანელი შეიძლება იყოს თსუ აკადემიური პერსონალი (სრული, ასოცირებული და ასისტენტ პროფესორი), ემერიტუს–პროფესორი, თსუ სამეცნიერო–კვლევითი ინსტიტუტის მეცნიერ–თანამშრომელი, დოქტორის ხარისხის მქონე მოწვეული პირი (გამონაკლის შემთხვევაში მოწველ პირს შეიძლება არ ჰქონდეს დოქტორის ხარისხი). მოწვევის თაობაზე გადაწყვეტილებას ღებულობს კონკრეტული სამაგისტრო პროგრამა, რაც აისახება შესაბამის ოქმში. დოქტორის ხარისხის არმქონე სპეციალისტის მოწვევაზე გადაწყვეტილებას ღებულობს სამაგისტრო პროგრამა სათანადო არგუმენტების წარმოდგენით, რაც აისახება ოქმში.  
2.2. სამაგისტრო ნაშრომს შესაძლებელია ჰყავდეს თანახელმძღვანელიც.
2.3. ხელმძღვანელი ვალდებულია, თითოეულ სტუდენტს დაეხმაროს ნაშრომზე მუშაობის პროცესში, კერძოდ:
ა) გამართოს რეგულარული პირისპირ და/ან ონლაინ შეხვედრები სტუდენტთან ან საჭიროებისამებრ სტუდენტების ჯგუფთან; 
ბ) მიაწოდოს სტუდენტს ინფორმაცია ნაშრომის მომზადების ზოგადი რეგულაციების შესახებ, მათ შორის ინფორმაცია ჯანმრთელობისა და უსაფრთხობის წესებთან (ასეთის არსებობის შემთხვევაში) დაკავშირებით, ასევე აკადემიური ეთიკის, მონაცემთა დაცვის, პლაგიატის შესახებ, აუხსნას სტუდენტს ნაშრომის მომზადების, წარდგენისა და შეფასებასთან დაკავშირებული პროცედურები. 
გ) გაუწიოს კონსულტაცია კვლევის კონცეფციის შემუშავების პროცესში (მაგ.: საკვლევი საკითხის ჩამოყალიბება, კვლევის დიზაინის შემუშავება, კვლევის მეთოდების განსაზღვრა და სხვ.). 
დ) დაეხმაროს სტუდენტს ნაშრომის მომზადების დროს წამოჭრილი პრობლემების გადაჭრაში.
ე) დაეხმაროს სტუდენტს ვადების განსაზღვრასა და დროის ეფექტიანად განაწილებაში, ნაშრომის შესრულების ძირითადი ეტაპების დაგეგმვაში, ნაშრომის სტრუქტურის განსაზღვრაში, კვლევისათვის საჭირო მონაცემთა მოპოვებასა და ანალიზის დაგეგმვაში.
2.4 ხელმძღვანელმა  ერთდროულად შეიძლება უხელმძღვანელოს მაქსიმუმ 5 მაგისტრანტს.


მუხლი 3. სამაგისტრო ნაშრომის შესრულების ენა

3.1. სამაგისტრო ნაშრომი შესრულებული უნდა იყოს  ქართულ ენაზე.
3.2.უცხოენოვანი სამაგისტრო პროგრამის სტუდენტები წარმოადგენენ ნაშრომს საგანმანათლებლო პროგრამის განხორციელების  ენაზე. 

მუხლი 4. სამაგისტრო ნაშრომის თემის არჩევა:


4.1. მეოთხე სემესტრის დასაწყისში, აკადემიური რეგისტრაციისთვის დადგენილ ვადებში, მაგისტრანტი სასწავლო ბარათში (sms.tsu.ge) აფიქსირებს თავის არჩევანს და რეგისტრირდება საგანზე: სამაგისტრო ნაშრომი (შესაბამისი სამაგისტრო პროგრამის მითითებით). 
4.2. მაგისტრანტის სამაგისტრო ნაშრომის სათაური და ხელმძღვანელი მტკიცდება შესაბამისი ინსტიტუტის სხდომაზე, რის შესახებაც დგება ოქმი. 
4.3. სამაგისტრო ნაშრომის სათაურისა და ხელმძღვანელის დამტკიცების ამსახველი ოქმის ასლი წარედგინება ფაკულტეტის სასწავლო პროცესის მართვის სამსახურს სააუდიტორიო მეცადინეობების დაწყებიდან არაუგვიანეს ორი კვირის განმავლობაში.   


მუხლი 5. სამაგისტრო ნაშრომის სტრუქტურა და გაფორმების წესი
5.1. სამაგისტრო ნაშრომი შედგება შემდეგი კომპონენტებისაგან:
1.    თავფურცელი (სატიტულო ფურცელი); 
2.    ანოტაცია (ქართულ და ინგლისურ ენებზე თემის სათაურის მითითებით); 
3.    სარჩევი (შინაარსი);
4.    შესავალი;
5.    ტექსტის ძირითადი ნაწილი (რომელიც მოიცავს ლიტერატურის მიმოხილვას, კვლევის მეთოდების აღწერას, კვლევის შედეგებს); 
6.    დასკვნა; 
7.    გამოყენებული ლიტერატურის ნუსხა; 
8.    დანართები (არსებობის შემთხვევაში); 
5.2. სამაგისტრო ნაშრომის მიმართ არსებობს  სამეცნიერო კვლევის შინაარსობრივი და ტექნიკური მოთხოვნები. ნაშრომი ფორმდება ქვემოთმოყვანილი სტანდარტის შესაბამისად:

  •  თავფურცელი (სატიტულო ფურცელი) - წინ უძღვის ანოტაციას:
  • ფურცლის ზედა ნაწილში: უმაღლესი სასწავლო დაწესებულების სრული დასახელება, სადაც შესრულდა ნაშრომი (ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი, სამაგისტრო პროგრამის დასახელება; შრიფტის ზომა: 14); 
  •  2-3 სმ-ის დაშორებით - სტუდენტის გვარი და სახელი (სახელობით ბრუნვაში, შრიფტის ზომა: 16); 
  •  შუა ნაწილში - ნაშრომის დასახელება ბრჭყალების გარეშე (შრიფტის ზომა: 16); 
  • ნაშრომის დასახელების ქვემოთ - მისანიჭებელი აკადემიური ხარისხი (მაგ.: ნაშრომი შესრულებულია ფსიქოლოგიის მაგისტრის აკადემიური ხარისხის მოსაპოვებლად) (შრიფტის ზომა: 14);
  •  თავფურცლის მარჯვენა ქვედა მხარეს - ნაშრომის ხელმძღვანელის სახელი, გვარი, აკადემიური ხარისხი, აკადემიური თანამდებობა (შრიფტის ზომა: 12) ; 
  • სულ ქვემოთ, შუა ნაწილში - ნაშრომის შესრულების ადგილი (ქალაქი) და თარიღი (მაგ.: თბილისი, ქვევით - 2000) (შრიფტის ზომა: 12) 
  • ანოტაცია – აისახება თემის აქტუალობა, მიზნები, ამოცანები, კვლევის საგანი, ობიექტი, ძირითადი შედეგები, სიახლე; მოცულობა - 150 –200 სიტყვა. ანოტაცია უნდა დაიწეროს ქართულ და ინგლისურ ენებზე. ინგლისური ვარიანტი უნდა მოიცავდეს თემის დასახელებას, ავტორის გვარს და ინიციალებს.
  • შინაარსი (სარჩევი) – ასახავს სამაგისტრო ნაშრომის სრული ტექსტის ყველა თავისა და პარაგრაფის ზუსტ დასახელებას თანმიმდევრულად, მარჯვენა მხარეს მათი გვერდების ნომრის მითითებით. გვერდების ნუმერაცია უნდა დაიწყოს სარჩევის მომდევნო გვერდიდან თავფურცლის, ანოტაციის და შინაარსის გვერდების რაოდენობის გათვალისწინებით. 
  •  შესავალი – წარმოადგენს ნაშრომის ზოგად ნაწილს, რომელშიც უნდა აისახოს თემის აქტუალობის დასაბუთება, მიზნები, დასმული ამოცანების შინაარსი, საკვლევი საგნისა და ობიექტის ფორმულირება, კვლევისათვის გამოყენებული მეთოდი, პრობლემის კვლევის მდგომარეობა, ანუ არის თუ არა საკითხი დამუშავებული, ვის მიერ, როდის და რა კუთხით. რით განსხვავდება მოცემული სამაგისტრო ნაშრომი წინა კვლევებისგან. შესავლის მოცულობა - 6000-8000 ასო-ნიშანი. 
  • ტექსტის ძირითადი ნაწილი – ძირითადი ტექსტი შესაძლებელია დაიყოს თავებად და პარაგრაფებად. თავები გადაინომრება თანმიმდევრულად და დასახელებისგან გამოიყოფა წერტილებით. პარაგრაფებს დაესმის თავისა და პარაგრაფის ნომრები. თავის დასახელება იწერება 16–იანი ზომის შრიფტით. ტექსტი შეიძლება მოიცავდეს რამდენიმე თავს, თითოეული თავი კი - რამდენიმე პარაგრაფს. შესავალი, თითოეული თავი და დასკვნა უნდა დაიწყოს ახალი ფურცლიდან, ხოლო პარაგრაფების დაწყება ახალი ფურცლიდან აუცილებელი არ არის. 
  • დასკვნა – წარმოადგენს სამაგისტრო ნაშრომის ნაწილს, რომელშიც აისახება ძირითადი თეორიული და პრაქტიკული შედეგები, მათი თეორიული მნიშვნელობა და პრაქტიკული ღირებულება, ასევე, პერსპექტიული გამოყენების სფერო. 
  • გამოყენებული ლიტერატურის მიმართ გასათვალისწინებელი მოთხოვნები: 
  •  ლიტერატურის ნუსხა წარმოდგენილი უნდა იყოს ანბანური თანმიმდევრობით (ჯერ ქართულ, შემდეგ უცხოურ ენებზე); 
  •  წიგნის ან მონოგრაფიის მითითებისას საჭიროა დასახელდეს ავტორის გვარი და ინიციალები, ნაშრომის სახელწოდება, გამოცემის ქალაქი, გამომცემლობა, წელი, გვერდების საერთო რაოდენობა; 
  • სამეცნიერო ნაშრომის მითითებისას უნდა დასახელდეს ავტორის გვარი, ინიციალები, ნაშრომის სახელწოდება, სამეცნიერო ჟურნალის სახელწოდება, წელი, ტომი, ნომერი, ნაშრომის საწყისი და ბოლო გვერდები. 
  • ტექსტში გამოყენებული საილუსტრაციო მასალა – ცხრილები, დიაგრამები, სურათები, სქემები - უნდა გადაინომროს. მაგალითად, ნაშრომის თავის ნომერი და ცხრილის ნომერი -  2.1, 2.2 და ა.შ საილუსტრაციო მასალამ შეიძლება მოიცვას ნაშრომის ტექსტის არა უმეტეს 1/3-ისა. საილუსტრაციო მასალის დარჩენილი ნაწილი უნდა მოექცეს დამატებებში.
  • სამაგისტრო ნაშრომის ტექსტში კონკრეტული ნაშრომის განხილვისას და ავტორისეული მოსაზრების დაფიქსირებისას მრგვალ ფრჩხილებში უნდა ჩაიწეროს მისი ინიციალი, გვარი და ნაშრომის გამოქვეყნების წელი; მაგ: (დ. უზნაძე; 1998); 
  • ტექსტში გამოყენებული ციტატების ბოლოს კვადრატულ ფრჩხილებში უნდა მიეთითოს ავტორის ინიციალი, გვარი, წელი და გვერდი. მაგ: [დ. უზნაძე, 1998: 6]; ტექსტში ჩართული ციტატა უნდა ჩაისვას ბრჭყალებში და დაიბეჭდოს დახრილი შრიფტით (იტალიკით). 
  • შენიშვნები და დამატებითი ინფორმაცია სქოლიოების სახით, საჭიროების შემთხვევაში, დაერთვის თითოეული გვერდის ბოლოს უწყვეტი ნუმერაციით. შენიშვნების/სქოლიოების შრიფტის ზომა: 10 
  • ტექსტის დაკაბადონების წესი 
  • ტექსტი აკრეფილი უნდა იყოს A4 ზომის სტანდარტულ ფურცელზე 
  • შრიფტის სახე - Sylfaen 
  • ტექსტის შრიფტის ზომა - 12 
  • თავები/ქვეთავების შრიფტის ზომა - 16/14 
  • სქოლიოს შრიფტის ზომა -10 
  • სტრიქონებს შორის მანძილი -1,5 ინტერვალი; 
  • ფურცლის გვერდზე ტექსტის მინდორი: მარცხნიდან - 3 სმ, მარჯვნიდან -1სმ, ზემოდან -2.5 სმ, ქვემოდან 2.5ს; 
  • ნაშრომის მოცულობაა 40-100 გვერდი (არაუმეტეს 200 000 ასო-ნიშანი, არანაკლებ 80 000 ასო-ნიშანი). 
  • სამაგისტრო ნაშრომს დანართის სახით უნდა ახლდეს სატიტულო ფურცლის ინგლისური თარგმანი. 

მუხლი 6.  აკადემიური კეთილსინდისიერება და პლაგიატი 

6.1. აკადემიური კეთილსინდისიერების დარღვევის სახეებია: 
ა) პლაგიატი, რაც გულისხმობს გამიზნულად თუ უნებლიედ სხვისი ნაშრომის (იდეების, ცნებების, ფორმულების, გრაფიკების, ცხრილების, გამოსახულებების, დიზაინის და სხვა) საკუთრად წარმოჩენასა და გავრცელებას ავტორის/წყაროს შესაბამისად მითითების (საჭიროების შემთხვევაში, ნებართვის) გარეშე; 
ბ) თვითპლაგიატი, რაც გულისხმობს სხვა ნაშრომში გამოთქმული საკუთარი მოსაზრებების გამეორებას ორიგინალური წყაროს მითითების გარეშე, ან საკუთარი ნაშრომის ორჯერ ან მეტჯერ წარდგენას სხვადასხვა დავალების ფარგლებში; 
გ) კომპილაცია, რაც გულისხმობს საკუთარი დამუშავებისა და ინტერპრეტაციის გარეშე საავტორო უფლებით დაცული, სხვის მიერ მიღებული კვლევითი შედეგების/ნაშრომების გამოყენებას და დაჯგუფებას;  
დ) ფაბრიკაცია/ფალსიფიკაცია, რაც გულისხმობს ნაშრომში მონაცემების ცვლილებას, მონაცემებით მანიპულირებას, მიღებული შედეგების შერჩევითად გამოყენებას, რაც იწვევს შედეგებისა და დასკვნების არასწორ ინტერპრეტაციას;
6.2. სტუდენტის მიერ ელექტრონულ ფორმატში წარმოდგენილი ნაშრომი პლაგიატზე მოწმდება ელექტრონული პროგრამის საშუალებით.
6.3. სამაგისტრო ნაშრომის ადმინისტრაციაში წარდგენამდე სტუდენტი, ფაკულტეტის მიერ ელექტრონულ პროგრამაში (მაგ.: e-Learning) საგანგებოდ გახსნილ ველში ტვირთავს ნაშრომის ელექტრონულ ვერსიას, პლაგიატზე შესამოწმებლად. პლაგიატის შემოწმების ანგარიში გადაეგზავნება ნაშრომის ხელმძღვანელს, რომელიც აფასებს ნაშრომს და პლაგიატის არსებობაზე ეჭვის გაჩენის შემთხვევაში აცნობებს ფაკულტეტს. 
6.4. საჭიროების შემთხვევაში ფაკულტეტი ნიშნავს აკადემიური კეთილსინდისიერების შემოწმების საგანგებო კომისიას და ნიშნავს პლაგიატის საკითხის განხილვის თარიღს. 
6.5. აკადემიური კეთილსინდისიერების საგანგებო კომისია შედგება ფაკულტეტის აკადემიური პერსონალის წევრებისგან, არანაკლებ 3 წევრისა და არაუმეტეს 9 წევრისგან.
6.6. სტუდენტს წერილობითი ფორმით ეგზავნება ინფორმაცია განხილვის თარიღის შესახებ. სტუდენტი ესწრება მის მიმართ განხილვას, სადაც სარგებლობს სიტყვის უფლებით. სტუნდენტს აქვს უფლება მიაწოდოს კომისიას თავის ხელთ არსებული ინფორმაცია და მტკიცებულებები საკუთარი პოზიციის დასაცავად. 
6.7. კომისია იღებს გადაწყვეტილებას, რომელიც წერილობითი სახით ეცნობება ფაკულტეტს და სტუდენტს. 

 

მუხლი 7. სამაგისტრო ნაშრომის წარდგენა და განხილვის ვადები
7.1. სამაგისტრო ნაშრომი ფაკულტეტის ადმინისტრაციას წარედგინება დაცვამდე 15 დღით ადრე აკინძული, A4 ფორმატის ფურცელზე; 
7.2 ნაშრომს თან უნდა ახლდეს ხელმძღვანელის დადებითი შეფასება სამაგისტრო ნაშრომზე. 
7.3 სამაგისტრო ნაშრომის სრული ელექტორნული ვერსია (PDF ფორმატში) - CD;

 

მუხლი 8. ნაშრომის რეცენზირება
8.1. სამაგისტრო ნაშრომის რეცენზირებისთვის, სამაგისტრო ნაშრომის  წინასწარი დაცვის შემდეგ,  სამაგისტრო პროგრამა გამოყოფს, სულ მცირე, ერთ რეცენზენტს.
8.4. რეცენზენტ(ებ)ი შეიძლება იყოს თსუ-ის აკადემიური პერსონალი, ემერიტუსი, თსუ-ის დოქტორანტი.
რეცენზენტისთვის გადაცემამდე სამაგისტრო ნაშრომს გავლილი უნდა ჰქონდეს შემოწმება პლაგიატზე.
ე) რეცენზენტს ნაშრომი უნდა გადაეცეს დაცვამდე არაუგვიანეს 1 კვირით ადრე. 
ვ) დაცვამდე 4 დღით ადრე რეცენზენტი წერილობითი ფორმით წარმოადგენს რეცენზიას, რომელშიც ის აფასებს ნაშრომს ფაკულტეტის მიერ დადგენილი შემდეგი კრიტერიუმებით: 
•    საკითხის აქტუალურობა, კვლევის სიახლე,  
•    თეორიულ-მეთოდოლოგიური შესაბამისობა, 
•    ლოგიკა და არგუმენტაცია, ადეკვატური ინტერპრეტაცია,  
•    დასკვნების შესაბამისობა მიღებულ შედეგებთან, დასახულ მიზანსა და საკვლევ ამოცანებთან,
•    ტექსტის გამჭვირვალობა/სიცხადე,
•    ტექსტის სტრუქტურა, აკადემიური ციტირების სტილი

ზ) რეცენზენტი ესწრება ნაშრომის საჯაროდ დაცვას და თავის დასკვნას საჯაროდ აცნობებს კომისიას. 

 

მუხლი 9. სამაგისტრო ნაშრომის საჯარო დაცვაზე დაშვების წინაპირობა
9.1. სამაგისტრო ნაშრომი საჯარო დაცვაზე დაიშვება სტუდენტი რომელმაც: 
ა) გაიარა სემესტრული ადმინისტრაციული რეგისტრაცია და სრულად დაფარა სწავლის საფასური;
ბ) დროულად წარმოადგინა სამაგისტრო ნაშრომი და დააკმაყოფილა წინა მუხლებით გათვალისწინებული მოთხოვნები; 
გ) სამაგისტრო პროგრამის ფარგლებში გავლილი აქვს პროგრამით განსაზღრული სასწავლო კომპონენტი.
9.2.    გაიარა  სამაგისტრო ნაშრომის  წინასწარი განხილვა. წინასწარი განხილვისთვის არ არის აუცილებელი ნაშრომის აკინძული სახით წარდგენა. 
9.3 წინასწარი განხილვის შემდეგ, დაცვამდე 2 კვირით ადრე, მაგისტრანტი საბოლოოდ დასრულებულ სამაგისტრო ნაშრომს წარადგენს სასწავლო პროცესის მართვის შესაბამის სპეციალისტთან შემდეგი ფორმით:
•    აკინძული (ყდაში ჩასმული); 
•    ელექტრონული ვერსიით (CD); 
•    ხელმძღვანელის წერილობითი დასკვნით, რომელშიც აღნიშნულია, რომ ნაშრომი მზადაა საჯაროდ დასაცავად. 
9.3.    სამაგისტრო ნაშრომების ჩაბარების დასრულებიდან 3 სამუშაო დღის განმავლობაში სამაგისტრო ნაშრომი, მისი ელექტრონული ვერსია და  ხელმძღვანელის დასკვნა ეგზავნება შესაბამის ინსტიტუტებს. სამაგისტრო პროგრამა უზრუნველყოფს დაცვის კომისიის წევრებისთვის ნაშრომის ელექტრონული ვერსიის მიწოდებას. 
9.4.    სამაგისტრო ნაშრომის დაგვიანებით წარდგენის შემთხვევაში სტუდენტი დაცვაზე არ დაიშვება. 

 

მუხლი 10. სამაგისტრო ნაშრომის საჯაროდ დაცვა
10.1. სამაგისტრო ნაშრომის დაცვა ხდება საჯაროდ, ფაკულტეტის დეკანის ბრძანებით დამტკიცებული კომისიის წინაშე, რომელიც შედგება 3-5 წევრისგან. 
10.2. კომისია ირჩევს თავმჯდომარეს და მდივანს.
10.3. მაგისტრანტის სამეცნიერო ხელმძღვანელი შეიძლება იყოს კომისიის წევრი სათათბირო ხმით.
10.4. ნაშრომის საბოლოო შეფასება იწერება კომისიის მიერ. 


მუხლი 11. სამაგისტრო ნაშრომის შეფასება 
11.1. სამაგისტრო ნაშრომი ფასდება იმავე ან მომდევნო სემესტრში, რომელშიც მაგისტრანტი დაასრულებს მასზე მუშაობას. 
11.2. სამაგისტრო ნაშრომი ფასდება ერთჯერადად, დასკვნითი შეფასებით.
11.3. მაგისტრანტის მიერ სამაგისტრო ნაშრომის პრეზენტაცია ხდება შესაბამისი კომისიის წინაშე, რასაც მოჰყვება დისკუსია. 
11.4. კომისია აფასებს ნაშრომს ფაკულტეტის მიერ დადგენილი შემდეგი კრიტერიუმებით: 
•    საკითხის აქტუალურობა, კვლევის სიახლე,  
•    თეორიულ-მეთოდოლოგიური შესაბამისობა, 
•    ლოგიკა და არგუმენტაცია, ადეკვატური ინტერპრეტაცია,  
•    დასკვნების შესაბამისობა მიღებულ შედეგებთან, დასახულ მიზანსა და საკვლევ ამოცანებთან,
•    ტექსტის გამჭვირვალობა/სიცხადე,
•    ტექსტის სტრუქტურა, აკადემიური ციტირების სტილი,
•    პრეზენტაცია.
11.5 სამაგისტრო ნაშრომის შეფასების კრიტერიუმების ქულებს და მათ ხვედრით წილს ადგენს კომისია.
11.6. სამაგისტრო ნაშრომი ფასდება 100 ქულიანი სისტემით. 
11.7. შეფასების სისტემა უშვებს ხუთი სახის დადებით შეფასებას: 
ა) (A) ფრიადი - შეფასების 91-100 ქულა;
ბ) (B) ძალიან კარგი - მაქსიმალური შეფასების 81-90 ქულა; 
გ) (C) კარგი - მაქსიმალური შეფასების 71-80 ქულა; 
დ) (D) დამაკმაყოფილებელი - მაქსიმალური შეფასების 61-70 ქულა; 
ე) (E) საკმარისი - მაქსიმალური შეფასების 51-60 ქულა. 
11.8. სამაგისტრო ნაშრომის არადამაკმაყოფილებლად (F/FX) შეფასების შემთხვევაში, მისი დაცვაზე წარდგენა იმავე სემესტრში დაუშვებელია. 
11.9 სამაგისტრო ნაშრომის დაცვის შედეგი ფიქსირდება დაცვის ოქმში/უწყისში, რომელსაც ადგენს კომისიის მდივანი. ოქმს ხელს აწერს კომისიის ყველა წევრი. 
11.10. დაცვიდან 2 (ორ) სამუშაო დღეში უწყისი/ოქმი წარედგინება ფაკულტეტის სასწავლო პროცესის მართვის სამსახურს მაგისტრანტის სასწავლო ბარათში შეფასების ქულის შესატანად. 
11.12 სამაგისტრო ნაშრომი თანდართული ხელმძღვანელის დასკვნით და რეცენზიით, ინახება სამაგისტრო პროგრამის ხელმძღვანელთან/ შესაბამის სასწავლო-სამეცნიერო ინსტიტუტში/მიმართულებაზე/კათედრაზე

სრულად

ბრძანების N:

2020-2021 სასწავლო წლის სასწავლო პროცესის ორგანიზების წესი

 სასწავლო პროცესის ორგანიზების წესი


ჯანდაცვის სამინისტროს რეგულაციების, სტუდენტთა უსაფრთხოებისა და ინფრასტრუქტურის გათვალისწინებით 2020-2021 სასწავლო წლის შემოდგომის სემესტრში ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი გადადის სწავლების ორგანიზების ე.წ. შერეულ/ჰიბრიდულ მოდელზე. მოდელი გულისხმობს სასწავლო პროცესის წარმართვას როგორც სააუდიტორიო, ასევე, დისტანციურ რეჟიმში. 
საბაკალავრო საფეხურზე სემესტრი დაყოფილი იქნება ე.წ. ონლაინ და სააუდიტორიო დღეებად და კვირებად . ფსიქოლოგიისა და განათლების დეპარტამენტებისთვის მონაცვლეობით გამოიყოფა ონლაინ და სააუდიტორიო კვირები. პირველ, მესამე, მეხუთე და ა.შ. კვირებში სრულ ონლაინ/დისტანციურ რეჟიმში სწავლობს განათლების დეპარტამენტი ფსიქოლოგიის დეპარტამენტს  კი ამ კვირების განმავლობაში აქვს სააუდიტორიო სწავლება. მეორე, მეოთხე, მეექვსე და ა.შ. კვირაში კი - პირიქით.
ფაკულტეტის სადოქტორო და სამაგისტრო პროგრამების ყველა კურსი (გამონაკლისი შემთხვევების გარდა, მაგ. პრაქტიკული კურსები) გადადის სრულ დისტანციურ სწავლებაზე და ამისათვის იყენებს zoom-ის აპლიკაციასა და ილერნინგის პლატფორმას.

ონლაინ (ზუმის) კვირები


ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა დეპარტამენტის საგანმანათლებლო პროგრამების ყველა ლექციადა სემინარი ტარდება ზუმში (გამონაკლისს წარმოადგენს ინგლისური ენა, რომელიც მთელი სემესტრის განმავლობაში ტარდება აუდიტორიაში). 
ონლიან ლექციები და სემინარები ტარდება დამტკიცებული ცხრილის მიხედვით სინქრონულ რეჟიმში.

სააუდიტორიო კვირები


ფსიქოლოგიის საბაკალავრო პროგრამა
სააუდიტორიო კვირებში აუდიტორიებში გადაინაცვლებს: 
•    დიდი (100 და მეტი სტუდენტი) სავალდებულო და პირველი დონის არჩევითის ბლოკის საგნების სემინარები (პირველი და მეორე მესამე დონის დიდი, სავალდებულო საგნების და ასევე, პირველი დონის ყველა დიდი საგნის სემინარები).
•    პრაქტიკული საგნები (მაგ. როგორებიცაა ტრენინგები, კვლევის მეთოდები ფსიქოლოგიაში, აკადემიური წერა). 
•    ასევე, მესამე დონის ე.წ. პატარა (30 სტუდენტი) საგნები სემინარებიანად (მაგ. პათოფსიქოლოგია, ნეიროფსიქოლოგიის საფუძვლები, ფსიქ. დიაგნოსტიკა, ფსიქ. კონსულტაცია და სხვ.) 
 
მუდმივად ონლაინ რეჟიმში რჩება: 
დიდი (100 და მეტი სტუდენტი) სავალდებულო და პირველი დონის არჩევითის ბლოკის საგნების ლექციები; 2 (და მეტ) სემინარიანი არჩევითი კურსების ლექციები თავისი სემინარებით (მეორე და მესამე დონის არჩევითი საგნების დიდი ჯგუფები, მაგ. ქცევის გამოყენებითი ანალიზი, ადამიანური რესურსების მენეჯმენტი, პოლიტიკური ფსიქოლოგია და სხვ.); ასევე, სტატისტიკა 1-ის სასემინარო და სალექციო ჯგუფები.
შესაბამისად, საგნების ნაწილი რჩება სრულიად ონლაინ რეჟიმში, ნაწილი კი - კვირა გამოშვებით ტარდება აუდიტორიაში. 

განათლების დეპარტამენტის სასწავლო პროგრამები
სააუდიტორიო კვირებში აუდიტორიებში გადაინაცვლებს განათლების დეპარტამენტის დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული საბაკალავრო-სამაგისტრო პროგრამის, მასწავლებელთა მომზადების 60 კრედიტიანი პროგრამისა და ასევე, განათლების მეცნიერებების სამაგისტრო პროგრამის სასემინარო/პატარა სალექციო (50 სტუდენტამდე) ჯგუფები.
დიდი საგნები (50 და მეტი სტუდენტი) რჩება ონლაინ რეჟიმში.
მულტილინგვური განათლების პროგრამის პირველი-მეორე კურსის სწავლება მიმდინარეობს სააუდიტორიო, მესამე და მეოთხე კურსის კი - დისტანციურ რეჟიმში.

ოკუპაციური თერაპიის საბაკალავრო პროგრამა
•    პროგრამის ფარგლებში თეორიული საგნების სწავლება წარიმართება ონლაინ პლატფორმის გამოყენებით. რამდენიმე საგანში, ძირითადად, პირველი კურსის შემთხვევაში თეორიული კურსის შემთხვევაშიც 3-5 შეხვედრა დაინიშნება სემესტრის განმავლობაში, ჯგუფის და სწავლების პროცესის გასაცნობად და ჯგუფის შესაკვრელად. 
•    კურსები, რომლებიც უნარ-ჩვევას მოიცავს, ჩატარდება სტუდენტებთან შეხვედრით. პირველი და მეორე კურსი დაიყოფა 5-7 კაციან ჯგუფებად. 
•    მესამე კურსზე და მეოთხე კურსზე (5-5 სტუდენტი) სწავლება წარიმართება დისტანციურად.
•    პრაქტიკა ჩატარდება პრაქტიკის ბაზებზე ან თემში, იმ წესების დაცვით, რაც დაწესებულებაში ან საზოგადოებაში იქნება. 


 
ონლიან რეჟიმში სწავლების პროცესში მოქმედებს შემდეგი წესები


სტუდენტები ვალდებულები არიან:
•    დარეგისტირდნენ zoom-ისა და ილერნინგის (moodle) პლატფორმაზე თსუ-ს მეილით.
•    zoom-ის აპლიკაციით სარგებლობისას გამოიყენონ საკუთარი სახელი და გვარი ისე, რომ ლექტორმა შეეძლოს მათი იდენტიფიკაცია. 
•    ზუმში ლექციაზე დასწრებისას და ასევე, ჯგუფის მუშაობაში მონაწილეობის მიღებისას ჩართული ჰქონდეთ მიკროფონი და კამერა, წინააღმდეგ შემთხვევაში, ლექტორი უფლებამოსილია არ ჩაუთვალოს შესაბამისი აქტივობა (გამონაკლისს შეიძლება წარმოადგენდგენდეს ის შემთხვევები, როდესაც ლექტორის თხოვნით სასურველია მიკროფონების გამორთვა).
პროფესორ-მასწავლებლები ვალდებულები არიან: 
•    დაგეგმონ ონლიან ლექცია-სემინარები ზუმში და ID და პაროლი (ასეთის არსებობის შემთხვევაში) გაუზიარონ სტუდენტებს moodl-ზე გახსნილ სალექციო კურსის ფორუმზე. 
•    moodl-ისპლატფორმაზე ატვირთონ: სილაბუსით გათვალისწინებული სასწავლო მასალა (რიდერი, სახელმძღვანელო) და/ან სილაბუსით გათვალისწინებული დავალებებისა და აქტივობების შესრულებისათვის საჭირო მასალა. 
•    სტუდენტებს გააცნონ შეფასების სისტემა, დროულად მიაწოდონ შესასრულებელი დავალებების/აქტივობების ვადები და გასწორებული დავალებები / ნამუშევრები. 
•    ლექციის ზუმის საინდენფიკაციო ბმული, ID და პაროლი (ასეთის არსებობის შემთხვევაში) გაუზიარონ სასწავლო პროცესის მართვის სამსახურს. 

 

* * * * * *


•    პროფესორ-მასწავლებლებმა და სტუდენტებმა უნდა დაიცვან „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ კანონი, ასევე, კიბერუსაფრთხოების წესები. ლექცია/სემინარების ვიდეოჩანაწერები, ლინკები, ID და პაროლები არ უნდა გაზიარდეს სოციალური მედიის ან ნებისმიერი სხვა საშუალებით, არ უნდა გადაეცეს მესამე პირს. პირადი მონაცემების გადასაცემად გამოიყენება მხოლოდ LMS და moodl-ის პლატფორმა, თსუ ელფოსტა. 
•    პედაგოგები და სტუდენტები კომუნიკაციისთვის სარგებლობენ მხოლოდ თსუ-ს და არა - პირადი ელ-ფოსტით. 
•    სასწავლო პროცესი მიმდინარეობს დადგენილი და შეთანხმებული ცხრილების მიხედვით, რომელიც ატვირთულია ფაკულტეტის ვებ-გვერდზე. 
•    სააუდიტორიო და ზუმის სალექციო ცხრილიდგება ცენტრალიზებულად ფაკულტეტის ყველა პროგრამისთვის. სასწავლო პროცესის მართვის სამსახურისთვის ცნობილია ყველა საგნის ზუმის შესაბამისილინკი/ ID და პაროლი (ასეთი არსებობის შემთხვევაში). 
•    ონლიან სწავლების პროცესის მიმდინარეობა Zoom-ის აპლიკაციაში და Moodl-ის პლატფორმაზე სტუდენტებისთვის მასალის მიწოდების და/ან დავალებების შესრულება-გასწორების პროცესი ექვემდებარება მონიტორინგს.
 

სრულად

ბრძანების N:

პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ

პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ


ძვირფასო სტუდენტებო, ელექტრონული (ონლაინ) სწავლებისას გამოიყენება მასალები, რომლებიც წარმოადგენს პერსონალურ მონაცემებს. ასეთია ლექციების აუდიო/ვიდეოჩანაწერები, ონლაინ სასწავლო შეხვედრების ამსახველი ვიდეო/აუდიო/ფოტომასალა (ხმა, გამოსახულება და ა.შ.), მათ შორის, ე.წ. „სქრინშოთი". ამ მონაცემთა დაცვა ითვალისწინებს მათ მოსმენას, შენახვასა და სხვა პირებისთვის გაზიარებასთან დაკავშირებულ საკითხებს, რაც ასახულია „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონში. ამგვარად, ყოველი თქვენგანის, აგრეთვე, ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტის აკადემიური პერსონალისა და ადმინისტრაციის წარმომადგენელთა პერსონალური მონაცემების გამოყენებისას ეს გარემოება უნდა იქნეს გათვალისწინებული.
შესაბამისად, საგანგებო ვითარებაში პროფესორთა მიერ საკუთარი სტუდენტებისათვის ელექტრონული ფორმატით მიწოდებული სალექციო მასალები (პოდკასტები, ვიდეო/აუდიოლექციები) გამოყენებულ უნდა იქნეს:

  • მხოლოდ თსუ-ის ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტის სტუდენტთა მიერ;
  • მხოლოდ სასწავლო მიზნებისათვის - ჩანაწერები გამოიყენება მხოლოდ დანიშნულებისამებრ სარგებლობისთვის;
  • არ შეიძლება მათი გაზიარება არაუფლებამოსილი მესამე პირებისთვის და სხვადასხვა ჯგუფის წევრებისთვის;
  • არ შეიძლება მათი გაზიარება სოციალური ქსელების მეშვეობით და ან სხვა ნებისმიერი საშუალებით;
  • არ უნდა აქციოთ ისინი საჯაროდ ხელმისაწვდომად;

გაფრთხილებთ:

ამ წესთა უგულებელყოფა ქმნის ინტელექტუალური საკუთრების ხელყოფის საფრთხეს, რამაც შეიძლება შექმნას „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის დარღვევის პრეცენდენტი.
გთხოვთ, აღნიშნულთან დაკავშირებული უკანონო ქმედებების შესახებ აცნობოთ ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტს ელექტრონულ ფოსტაზე: tsu.psychology@tsu.ge

სრულად

ბრძანების N:

საზღვარგარეთ გამართულ ღონისძიებებში თსუ ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტის სტუდენტების მონაწილეობის დაფინანსების წესი

საზღვარგარეთ გამართულ ღონისძიებებში თსუ ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტის სტუდენტების მონაწილეობის დაფინანსების წესი

მუხლი 1. მიზანი

საზღვარგარეთ გამართულ ღონისძიებებში თსუ ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტის (შემდგომში - ფაკულტეტი) სტუდენტების მონაწილეობის ფინანსური უზრუნველყოფის მიზანია ხელი შეუწყოს სტუდენტის ჩართვას საერთაშორისო სასწავლო

და კვლევითი პროექტების, ასევე პრაქტიკული უნარების განმავითარებელ კომპონენტებსა

და კურიკულუმისაგან დამოუკიდებელი ინიციატივების განხორციელებაში.

მუხლი 2. დაფინანსების მოთხოვნის უფლების მქონე პირი

1. ამ წესის მიზნებისათვის დაფინანსების მოთხოვნის უფლება აქვს ფაკულტეტის აქტიური სტატუსის მქონე ბაკალავრიატის, მაგისტრატურისა და დოქტორანტურის სტუდენტს/სტუდენტთა ჯგუფს.

მუხლი 3. დაფინანსების ობიექტები

1. ფაკულტეტის მიერ შეიძლება დაფინანსდეს შემდეგი კატეგორიის აქტივობები:

ა) საერთაშორისო საუნივერსიტეტო კონფერენციებში მონაწილეობა;

ბ) კვლევით პროექტებში მონაწილეობა;

გ) საერთაშორისო მოდელირებებში მონაწილეობა;

დ) გაცვლით პროგრამებში მონაწილეობა;

ე) სტაჟირება, კვალიფიკაციის ამაღლების კურსებში (ტრენინგები, სემინარები და სხვა) და სასწავლო კურსებში მონაწილეობა;

ვ) საზაფხულო და სხვა სკოლები;

ზ) სტუდენტური კონგრესები, სიმპოზიუმები, შეხვედრები და სხვა სტუდენტური პროექტები;

2. დაფინანსების მიზნების გათვალისწინებით, გადაწყვეტილების მიღებისას პრიორიტეტი ენიჭებათ ამ მუხლის პირველი ფუნქტის „ა“ – „ე“ ქვეპუნქტებით გათვალისწინებულ აქტივობებს.

მუხლი 4. ანაზღაურების სახეები და ოდენობები

1. ფაკულტეტის მიერ შეიძლება ანაზღაურდეს, ან დაფინანსდეს სტუდენტის მგზავრობის ხარჯი, საცხოვრებელი ფართის დაქირავების ხარჯი და ღონისძიებაში მონაწილეობის საფასური. დაუშვებელია სტუდენტის სხვა ხარჯ(ებ)ის დაფინანსება.

2. ანაზღაურების ოდენობები, დასაბეგრი საშემოსავლო გადასახადის ჩათვლით,

განისაზღვრება შემდეგნაირად:

ა) ბაკალავრიატის სტუდენტისათვის:

ა.ა) არაუმეტეს 1500 ლარი;

ა.ბ) სხვა კონტინენტზე გამართული აქტივობის შემთხვევაში არაუმეტეს 2000 ლარი;

ბ) მაგისტრატურის და დოქტორანტურის სტუდენტისათვის არაუმეტეს 2500 ლარი;

ბ.ბ) სხვა კონტინენტზე გამართული აქტივობის შემთხვევაში არაუმეტეს 3000 ლარი;

3. ერთი და იგივე სტუდენტი შეიძლება დაფინანსდეს კალენდარული წლის განმავლობაში მხოლოდ ერთხელ.

მუხლი 5. სტუდენტების მიერ წარმოსადგენი დოკუმენტაცია

1. დაფინანსების მისაღებად სტუდენტმა ფაკულტეტის კანცელარიაში უნდა წარმოადგიონოს დეკანის სახელზე დაწერილი განცხადება და მას უნდა დაურთოს:

ა) მოწვევა და მოწვევის ქართული თარგამანი, ხელმოწერითა და ბეჭდით დამოწმებული მთარგმნელის მიერ;

ბ) მგზავრობის ინვოისის დედანი ან გადახდის ქვითარი;

გ) სტუდენტის ცნობა;

დ) პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტის ასლი.

2. ამ მუხლის პირველი პუნქტით გათვალისწინებული დოკუმენტაციის გარდა სტუდენტი უფლებამოსილია წარმოადგინოს დამატებითი დოკუმენტაცია, რომელიც გაამყარებს საზღვარგარეთ გამართულ ღონისძიებაში მისი მონაწილეობისა და დაფინანსების მოთხოვნის საფუძვლიანობას.

მუხლი 6. განაცხადების განმხილველი კომისია

1. კონკრეტული სტუდენტის სრული, ან ნაწილობრივი დაფინანსების მიზანშეწონილობის თაობაზე გადაწყვეტილების მისაღებად, დეკანის ბრძანებით ფაკულტეტზე იქმნება სტუდენტთა განაცხადების განმხილველი კომისია (შემდგომში - კომისია), რომლის შემადგენლობაში შედის მიმართულებების მიერ ნომინირებული ფაკულტეტის თითოეული მიმართულების აკადემიური პერსონალიდან არანაკლებ ერთი წარმომადგენელი და ფაკულტეტის სტუდენტური თვითმმართველობის მიერ წარმოდგენილი ფაკულტეტის საბჭოში არჩეული ერთი სტუდენტური თვითმმართველობის წევრი. კომისიას თავმჯდომარეობს დეკანის მოადგილე სასწავლო დარგში.

2. კომისია იკრიბება საჭიროებისამებრ. კომისიის გადაწყვეტილების მისაღება აუცილებელია კომისიის ნახევარზე მეტი წევრების სხდომაზე დასწრება, ან კანონით დადგენილი წესით მონაწილეობა.

3. კომისია გადაწყვეტილებებს იღებს ხმების უბრალო უმრავლესობით. ხმების თანაბრად გაყოფის შემთხვევაში გადამწყვეტია დეკანის მოადგილის ხმა.

4. კომისიის სხდომებზე წარმოებს სხდომის ოქმი.

5. სტუდენტთა განცხადებების განხილვის საფუძველზე, კომისიის მიერ დადებითი გადაწყვეტილების მიღება, წარმოადგენს ფაკულტეტის დეკანის მიერ ადმინისტრაციის ხელმძღვანელისათვის შესაბამისი წერილის გაგზავნის საფუძველს.

სრულად

ბრძანების N:

სტუდენტთაგან(ბაკალავრიატი/მაგისტრატურა) საუნივერსიტეტო დაფინანსებისათვის კანდიდატების შერჩევის წესი

ა(ა)იპ– ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტის სტუდენტთაგან(ბაკალავრიატი/მაგისტრატურა) საუნივერსიტეტო დაფინანსებისათვის კანდიდატების შერჩევის წესი

1. თსუ–ის ფსიქოლოგიის და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტზე (შემდგომში – ფაკულტეტი) საუნივერსიტეტო დაფინანსება ითვალისწინებს ბაკალავრიატისა და მაგისტრატურის სტუდენტთა სწავლის საფასურის სემესტრულ დაფინანსებას ფაკულტეტის სტუდენტთა აკადემიური შედეგების  გათვალისწინებით, მათი შერჩევის საფუძველზე. 

2. საუნივერსიტეტო დაფინანსებისთვის შესარჩევ მაგისტრატურის სტუდენტთა შეფასება ხდება სტუდენტის წინა სემესტრის GPA-ს საფუძველზე. კერძოდ,  დაფინანსების კონკურსში მონაწილეობას იღებს წინა სემესტრში არანაკლებ 3.33 GPA-ს მქონე სტუდენტი, რომელსაც იმავე სემესტრში დაგროვილი აქვს არანაკლებ 30 კრედიტი. 

3. მაგისტრატურის პირველი სემესტრის სტუდენტების შეფასება ხდება უნივერსიტეტის მიერ სამაგისტრო პროგრამაზე დაწესებულ მისაღებ გამოცდაზე, გასაუბრებაზე და გამოცდა-გასაუბრებაზე, სტუდენტის მიერ კონკრეტულ სამაგისტრო პროგრამაზე შესაბამის სპეციალობაში მიღებული ქულების (არანაკლებ 81 ქულა) საფუძველზე. 

(ა) სტუდენტებს, რომლებსაც სპეციალობაში მიღებული ქულების თანაბარი რაოდენობა აქვთ, დაფინანსდებიან თანხის თანაბარი რაოდენობით.

4. ფაკულტეტისათვის გამოყოფილი საუნივერსიტეტო დაფინანსებიდან ბაკალავრიატისა და მაგისტრატურის საფეხურებს შორის თანხის ოდენობებს ანაწილებს ფაკულტეტის საბჭო. ფაკულტეტის საბჭო უფლებამოსილია მიიღოს გადაწყვეტილება მხოლოდ მაგისტრატურის სტუდენტების დაფინანსების თაობაზე. 

5. მაგისტრატურის სტუდენტების დასაფინანსებლად გამოყოფილი თანხა, ამ წესის მე–6 პუნქტის გათვალისწინებით, ნაწილდება ფაკულტეტის ორ დეპარტამენტზე - ფსიქოლოგიის და განათლების მეცნიერებათა დეპარტამენტებზე, გრანტის არმქონე სტუდენტების რაოდენობის პროპორციულად. 

6. მაგისტრატურის პირველი სემესტრის სტუდენტებისათვის გამოყოფილი თანხის ოდენობა განისაზღვრება მაგისტრატურის საფეხურისთვის გამოყოფილი საერთო თანხის 25%–მდე ოდენობით.

7. მაგისტრატურის სტუდენტთა სწავლის საფასურის სემესტრული დაფინანსება ითვალისწინებს სემესტრული გადასახადის 1/3, 1/2, ან 2/3–ის ოდენობით დაფინანსებას. გადაწყვეტილებას ამ პუნქტით გათვალისწინებული დაფინანსების მოცულობებიდან კონკრეტულ სტუდენტზე ერთ–ერთის გამოყენების თაობაზე იღებს შესაბამისი დეპარტამენტი.

7.1. დეპარტამენტის ფარგლებში დაფინანსების კონკურსში მონაწილე მაგისტრატურის ყველა სტუდენტის 1/3-ით, 1/2-ით ან 2/3-ით დაფინანსების შემდეგ დეპარტამენტისთვის განკუთვნილი თანხის სრულად ვერ გახარჯვის შემთხვევაში დარჩენილი თანხა გადანაწილდება დეპარტამენტის ამ სტუდენტთა სწავლის საფასურის 100%-მდე შესავსებად, სტუდენტთა რეიტინგის შესაბამისად (პირველად დაფინანსდება წინა სემესტრში საუკეთესო GPA-ს მქონე სტუდენტი, შემდეგ მეორე საუკეთესო GPA-ს მქონე სტუდენტი და ა.შ. თანხის ამოწურვამდე).

7.2. ამ წესის მე-7 და მე-71 პუნქტებით გათვალისწინებული წესით, დეპარტამენტის მიერ სტუდენტების დაფინანსებაზე თანხის განაწილების შემდეგ თანხის დარჩენის შემთხვევაში, დეპარტამენტში დარჩენილი ნაშთი აკუმულირდება ფაკულტეტზე და გამოიყენება ფაკულტეტის მასშტაბით საუკეთესო რეიტინგის მქონე სტუდენტების სწავლის საფასურის 100%-მდე შესავსებად (პირველად 100%-მდე დაფინანსება შეევსება წინა სემესტრში საუკეთესო GPA-ს მქონე სტუდენტს, შემდეგ - მეორე საუკეთესო GPA-ს მქონე სტუდენტს და ა.შ. თანხის ამოწურვამდე). 

8. ამ წესში გათვალისწინებული მიზნებისთვის რეიტინგების დადგენის დროს თუ ორ, ან მეტ სტუდენტს  თანაბარი აქვთ GPA, ამ სტუდენტებს შორის რეიტინგი დადგინდება შემდეგი კრიტერიუმებით:

(ა) წინა სემესტრის სასწავლო კურსებში მიღებული ქულების საშუალო არითმეტიკული

(ბ) წინა სემესტრების - ჯამური GPA

(გ) წინა სასწავლო სემესტრებში გავლილ სასწავლო კურსებში მიღებული ქულების საშუალო არითმეტიკული 

(დ) რეიტინგის შედგენისას, ამ მუხლის ა, ბ და გ პუნქტების გათვალისწინების შემდეგ დარჩენილი დასაფინანსებელი, თანაბარი ქულების მქონე სტუდენტები დაფინანსდნენ  თანხის თანაბარი ოდენობით. 

9. საუნივერსიტეტო დაფინანსების შერჩეულ კანდიდატთა სიაში სახელმწიფო სასწავლო გრანტის/სახელმწიფო სამაგისტრო გრანტის ფლობის დადასტურების შემთხვევაში, საუნივერსიტეტო დაფინანსება გადადის იმავე დეპარტამენტის, რეიტინგით მომდევნო სტუდენტზე. შესაბამისად, ამ უკანასკნელს მის მიერ გადახდილი სწავლის საფასური უბრუნდება, საუნივერსიტეტო დაფინანსების მოცულობის შესაბამისად.

10. ამ წესის გათვალისწინებით,დეპარტამენტისათვის განკუთვნილი თანხიდან სტუდენტების გარკვეული ნაწილის დაფინანსების შემდეგ დარჩენილი ნაშთი, რომელიც უფრო მცირეა ვიდრე 1/3 ,1/2 ან 2/3, გამოყენებული იქნება რეიტინგით მომდევნო სტუდენტის დასაფინანსებლად.

სრულად

ბრძანების N:

სსიპ – ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტზე 2019-2020 სასწავლო წლის გაზაფხულის სემესტრში დოქტორანტთა საუნივერსიტეტო დაფინანსებისათვის დოკუმენტების წარმოდგენის ვადების განსაზღვრის შესახებ

სსიპ – ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტზე 2019-2020 სასწავლო წლის გაზაფხულის სემესტრში დოქტორანტთა საუნივერსიტეტო დაფინანსებისათვის დოკუმენტების წარმოდგენის ვადების განსაზღვრის შესახებ

უმაღლესი განათლების შესახებ“ საქართველოს კანონის  29–ე მუხლის მე–3 პუნქტის „ე“ ქვეპუნქტის, საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2013 წლის 11 სექტემბრის 135/ნ ბრძანებით დამტკიცებული საჯარო სამართლის იურიდიული პირის – ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის წესდების მე-5 მუხლის მე-2 პუნქტისა და 21–ე მუხლის მე–6 პუნქტის, ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის რექტორის 2015 წლის 29 ივლისის N126/01-01   ბრძანების, ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტის საბჭოს  2017 წლის 25 აპრილის სხდომაზე დამტკიცებული ,,ფაკულტეტის დოქტორანტთა საუნივერსიტეტო დაფინანსებისათვის კანდიდატთა შერჩევის წესის“ მე-7 პუნქტის საფუძველზე

ვბრძანებ:

  1. გამოცხადეს კონკურსი ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტზე დოქტორანტთა საუნივერსიტეტო დაფინანსების მოსაპოვებლად. საკონკურსო დოკუმენტები მიიღება 2020 წლის 5 მაისიდან  2020 წლის  12 მაისის         ჩათვლით.   თსუ - ის ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტის კანცელარიის  ელექტრონულ    მისამართზე: chancellery.pes@tsu.ge
  2. კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად დოქტორანტმა  უნდა წარმოადგინოს შემდეგი საბუთები:
  • ა) განაცხადი კონკურსში მონაწილეობის შესახებ (დანართი 1);
  • ბ) ავტობიოგრაფია (CV);
  • გ)სამეცნიერო პუბლიკაციების, განხორციელებული სამეცნიერო–კვლევითი, კვალიფიკაციის ასამაღლებელი და სასწავლო აქტივობების ჩამონათვალი;
  • დ) სამეცნიერო ხელმძღვანელის შუამდგომლობა;
  • ე) ცნობა სტუდენტის სტატუსის შესახებ;
  • ვ) ამონაწერი სტუდენტის ბარათიდან GPA-ის მითითებით.
  1.  კონკურსის შედეგები გამოცხადდეს არა უგვიანეს 2020 წლის 25 მაისისა.
  2. ბრძანების ყველასათვის ხელმისაწვდომ ადგილას გამოქვეყნება დაევალოს კანცელარიას.
  3. ბრძანების  უნივერსიტეტის ოფიციალურ ვებ-გვერდზე განთავსება  დაევალოს ფაკულტეტის სამეცნიერო კვლევებისა და განვითარების სამსახურს.
  4. ბრძანება ძალაშია ხელმოწერისთანავე

თამარ გაგოშიძე

სრულად

ბრძანების N: 4

სსიპ-ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტზე ელექტრონული სწავლების მართვის ჯგუფის შექმნის შესახებ

სსიპ-ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტზე ელექტრონული სწავლების მართვის ჯგუფის შექმნის შესახებ

„უმაღლესი განათლების შესახებ“ საქართველოს კანონის 29-ე მუხლის მე-3 პუნქტის „ე“ ქვეპუნქტის,საქართველოს მთავრობის დადეგნილება,  საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2013 წლის 11 სექტემბრის 135/ნ ბრძანებით დამტკიცებული საჯარო სამართლის იურიდიული პირის-ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის წესდების მე-5 მუხლის მე-2 პუნქტისა და 21-ე მუხლის მე-6 პუნქტის, ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის რექტორის 2020 წლის 25 მარტის №67/01-01 ბრძანების „სსიპ-ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში ელექტრონული სწავლების ადმინისტრირების წესის“, ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტის საბჭოს 2020 წლის 4 აპრილის დადგენილების  საფუძველზე

ვბრძანებ:

1. სასწავლო პროცესებში ელექტრონული კომპონენტების ეფექტური გამოყენების კოორდინირების მიზნით თსუ ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტზე შეიქმნას ელექტრონული სწავლების მართვის ჯგუფი შემდეგი  შემადგენლობით:

  1. პროფესორი თამარ გაგოშიძე-ფაკულტეტის დეკანი (ჯგუფის ხელმძღვანელი);
  2. ასოცირებული პროფესორი ხათუნა მარწყვიშვილი- ფაკულტეტის დეკანის მოადგილე;
  3. ასოცირებული პროფესორი მანანა მელიქიშვილი-ფაკულტეტის ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის უფროსი;
  4. თამარ ხიდაშელი- ფაკულტეტის სასწავლო პროცესის მართვის სამსახურის უფროსი;
  5. ქეთევან ბაქანიძე-ფაკულტეტის  სასწავლო პროცესის მართვის სამსახურის უფროსი სპეციალისტი;
  6. თამარ მანაგაძე-ფაკულტეტის სასწავლო პროცესის მართვის სამსახურის უფროსი სპეციალისტი;
  7. სალომე ჩიტიშვილი-ფაკულტეტის  დეკანის თანაშემწე;
  8. ირაკლი ხურციძე-ლაბორატორიის გამგე;
  9. მარიკა ჩაფიძე-ფაკულტეტის უფროსი ლაბორანტი.

2. ბრძანების უნივერსიტეტის ოფიციალურ ვებ-გვერდზე განთავსება დაევალოს ფაკულტეტის შესაბამის სამსახურს.

3. ბრძანების ყველასათვის ხელმისაწვდომ ადგილზე განთავსების, შესაბამისი სტრუქტურული ერთეულებისა და შესაბამისი პროგრამული მიმართულებებისთვის გადაცემის უზრუნველყოფა დაევალოს ფაკულტეტის კანცელარიას.

4. ბრძანება ძალაშია ხელმოწერისთანავე.

თამარ გაგოშიძე

სრულად

ბრძანების N: 3