საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში

(ძველი ვერსია)
eng
facebook
youtube
twitter icon
linkedin icon

რეკლამა

სილაბუსი ძირითადი ლიტერატურა დამხმარე ლიტერატურა

რეკლამა
სილაბუსის ავტორი: ჩარიტა ჯაში - ეკონომიკის დოქტორი,  ასოცირებული პროფესორი,   ივ. ჯავახიშვილის   სახელობის       თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის მარკეტინგის კათედრა.

 

ბელჩი, ჯ., & ბელჩი, მ. რეკლამა და პრომოცია. ინგლისურიდან თარგმანი, თბილისი: გამომცემლობა „დიოგენე“,2015 წელი. - გვ. 825. თსუ-ს ბიბლიოთეკის ბარკოდი 900001474687 

1, Belch, G., Belch, E., Kerr, G., M., Powell, I., Waller, D. (2020). Advertising: An Integrated Marketing Communication Perspective. 4 th ed., Sydney: McGraw-Hill Education (Australia) Pty Ltd, - 938 pp.

2. Smith, P., & Zook, Z. (2016). Marketing Communications: Offline and Online Integration, Engagement and Analytics. 6 th ed., London;Philadelphia: Kogan Page, - 600 pp.