BDO არის აუდიტორული და ბიზნეს საკონსულტაციო კომპანია, რომელიც 1999 წლიდან ოპერირებს საქართველოს ბაზარზე და კლიენტებს სთავაზობს ბიზნეს
სერვისების ფართო სპექტრს, იურიდიულ მომსახურებას და მრავალფეროვან ტექნოლოგიურ გადაწყვეტილებებს. 200-ზე მეტი პროფესიონალითა და გლობალური ქსელის მხარდაჭერით, რომელიც 164 ქვეყანასა და ტერიტორიაზეა წარმოდგენილი, ბიდიოს საქართველოში ერთ-ერთი წამყვანი პოზიცია უკავია უმსხვილეს აუდიტორულ და ბიზნეს საკონსულტაციო კომპანიებს შორის.
BDO-ს გუნდი გთავაზობთ საინტერესო და მეგობრულ სამუშაო გარემოს. მუდმივ სწავლებასა და განვითარებას, როგორც უშუალოდ სამუშაო პროცესში, ასევე ბიდიო აკადემიის ტრენინგებით.
პოზიცია: ადმინისტრაციული ასისტენტი
სამუშაო საათები: სრული სამუშაო გრაფიკი 09:00 – 18:00, ორშაბათი - პარასკევი
ფუნქცია/მოვალეობები:
• კლიენტებისთვის შეთავაზების, სტანდარტული ხელშეკრულების,
მიღება-ჩაბარების აქტების, ინვოისების და სხვა მსგავსი დოკუმენტაციის
მომზადება (მათ შორის ინგლისურ ენაზე)
• დოკუმენტაციის სისტემაში მოყვანა და დაარქივება
• კლიენტის დავალიანების კონტროლი და შესაბამისი პირების
ინფორმირება
• პროგრამაში კლიენტთან დაკავშირებული ინფორმაციის შეყვანა და
ცვლილებების შესაბამისად განახლება
• განყოფილების თანამშრომლების დაკვალიანება და მხარდაჭერა
სხვადასხვა ადმინისტრაციულ საკითხებში
• შეხვედრების ორგანიზება
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
• ადმინისტრაციული მიმართულებით სამუშაო გამოცდილება ჩაითვლება
დამატებით უპირატესობად
• სავალდებულოა ინგლისური ენის ცოდნა
• რუსული ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად
• კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა (Ms Word, MS Excel)
პიროვნული თვისებები:
• ორგანიზებული
• დეტალებზე ორიენტირებული
• დროის ეფექტურად მართვის უნარი
• ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნების უნარი
• ენერგიული
• რამდენიმე ამოცანაზე ერთდროულად მუშაობის უნარი
• პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
• ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ან გაგვიზიაროთ Linkedin-ის პროფილი მისამართზე hr@bdo.ge. გთხოვთ, subject-ში
მიუთითოთ „ადმინისტრაციული ასისტენტი“. განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 26.10.2022