Website is working in a trial mode

(Old version)
geo
facebook
youtube
twitter icon
linkedin icon

ლექცია თემაზე: ენაბორძიკობის მქონე მოსწავლეებთან/სტუდენტებთან სწავლა/სწავლების თავისებურებანი

ლექცია ტარდება ერაზმუს+ პროგრამის მიერ დაფინანსებულo პროექტის ფარგლებში "ცვლილებები კურიკულუმში სოციალური ჩართულობის მხარდასაჭერად -  Curriculm Innovation for Social IInclusion  (CISI)".

ლექცია ჩატარდება 17 თებერვალს 12:00სთ-ზე პლატფორმა ზუმის მეშვეობით

რეგისტრაციისთვის ეწვიეთ ბმულს: 

რეგისტრაციის შემდეგ მიიღებთ დასტურს მითითებულ მეილზე, სადაც იქნება ინფორმაცია შეხვედრის დეტალებთან დაკავშირებით.

მიზანი

ლექციის მიზანია გაგვაცნოს ენაბორძიკობის მქონე მოსწავლის/სტუდენტისათვის რთული, გამომწვევი სიტუაციები.

ლექციაზე დემონსტრირდება დამხმარე  ფორმები სიტყვით გამოსვლისთვის იმ სტუდენტებისთვის, რომელთაც ენაბორძიკობის პრობლემა აქვთ.

მონაწილეობას მიიღებს პალაკის უნივერსიტეტის კურსდამთავრებული, 25 წლის ფილიპი, მამაკაცი, ქრონიკული ენაბორძიკობით და განიხილება მეტყველების და ენის თერაპიის რამდენიმე მაგალითი მისი დახმარებით.

 

Speakers:

PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.

Mgr. Filip Mikeska

 

Title:

Support of communication with pupils and students with stuttering in inclusion

 

Abstract:

The aim of the lecture is to introduce some challenging situations for pupil/student who stutters, to summarize appropriate approaches to pupils/students with stuttering.  Helpful forms of speech for pupil/student who stutters will be demonstrated. We would like to present the case study of the Palacký University graduate, Filip, 25-years-old, male, with chronic stuttering and we would like to open some examples of speech and language therapy, Renata provided to Filip.