Website is working in a trial mode

(Old version)
geo
facebook
youtube
twitter icon
linkedin icon
კატეგორია:
საკონკურსო დოკუმენტაციის მიღების პერიოდი: 23/07/2021 - 05/08/2021

კომპანიის შესახებ

ინოვაციების კომპანია Qarva ქმნის სატელევიზიო პროგრამულ უზრუნველყოფას და უკვე 15 წელზე მეტია
ოპერირებს როგორც ქართულ, ასევე საერთაშორისო ბაზარზე.
Qarva-ს წარმატებული და ცნობილი სატელევიზიო პროგრამული უზრუნველყოფის პროექტი საქართველოში
წარმოდგენილია SilkTV-ის სახით.
2017 წელს ლონდონში Qarva-ს ტექნოლოგია, მულტიპაიპი, წარდგენილი და დაჯილდოვებული იყო როგორც
საუკეთესო სტრიმინგის ინოვაციური ტექნოლოგია. 2018 წლიდან Qarva გახდა DVB (DVB – Digital Video Broadcasting -
https://dvb.org) კონსორციუმის წევრი.
ვეძებთ გუნდის ახალ წევრს - ადმინისტრაციული მენეჯერის პოზიციაზე
Qarva-ში შესაძლებლობა გექნებათ ისწავლოთ, განვითარდეთ და დაწინაურდეთ თქვენთვის სასურველი
მიმართულებით.

ადმინისტრაციული მენეჯერის ფუნქციები:
▪ ადმინისტრაციული შესყიდვების გეგმის შემუშავება, შესყიდვების ბიუჯეტის დადგენისა და მენეჯმენტთან
შეთანხმების უზრუნველყოფა
▪ დაქვემდებარებულების (ოფის მენეჯერი, დიასახლისები) მართვა და მათი მოვალეობების მონიტორინგი
▪ ღონისძიებების ორგანიზაციული მხარის კონტროლი
▪ შესყიდვების ორგანიზება, კონტროლი, განხორციელება
▪ მომსახურების მომწოდებლებთან (მაგ. დენის გაყვანილობის, გათბობის, კონდიცირების შეკეთება, რემონტი,
კარ-ფანჯრები და სხვა) კომუნიკაცია, მოლაპარაკებების წარმოება, კონტრაქტინგი
▪ კომუნიკაცია ბუღალტერთან და იურისტებთან ხელშეკრულებების და სხვა ფინანსურ საკითხებზე, მათ
შორის გადარიცხვების კონტროლი
▪ კომპანიის შიდა შეხვედრების ორგანიზება და შეხვედრის ოქმების მომზადება
▪ მივლინებასთან დაკავშირებული საკითხების ორგანიზება - სავიზო საკითხების ორგანიზება,
საორგანიზაციო საკითხები (სასტუმრო, ბილეთები და სხვა), შესაბამისი ხარჯთაღრიცხვა
▪ სხვა ფუნქციების შესრულება დაკისრებული ამოცანების გადასაჭრელად
ამ პოზიციაზე აუცილებლად დაგჭირდება:
• ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა, გამართული კომუნიკაციის და წერის უნარი
• Microsoft Office პროგრამების ცოდნა
• ოფის-მენეჯერის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება
როგორი უნარ-ჩვევები უნდა გქონდეს რომ გახდე Qarv-ელი?
• პასუხისმგებლობის გრძნობა
• ორგანიზებულობა
• დროის მართვის უნარი
• კომუნიკაბელურობა
• ანალიტიკური აზროვნება
• გამართული ზეპირი და წერითი კომუნიკაცია
• გუნდურად და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი
როგორი გამოცდილება იქნება შენთვის ქარვაში მუშაობა?
• კომფორტული, მეგობრული გარემო

• პროფესიული განვითარების შესაძლებლობა
• საინტერესო პროექტები
• მხარდამჭერი გუნდი
• მდიდარი ორგანიზაციული კულტურა
• ყოველდღიური ლანჩი
• ჯანმრთელობის დაზღვევა
• Fitpass
ანაზღაურება:
ცოდნისა და გამოცდილების მიხედვით, ინდივიდუალური შეთანხმების საფუძველზე.
სამუშაო გრაფიკი:
ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით, 10:00 საათიდან 19:00 საათამდე 1 საათიანი შესვენებით.
სამუშაო ადგილი: თბილისი, ი.გამყრელიძის No3
გადმოგვიგზავნე რეზიუმე HR@qarva.com და სათაურში სასურველი პოზიციის მითითება არ დაგავიწყდეს ;)
წარმატებები!