"სადაზღვევო კომპანია ალფა" აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის
პოზიციაზე.
“სადაზღვევო კომპანია ალფა" არის უნივერსალური სადაზღვევო კომპანია დაარსებული ერთ-
ერთი უმსხვილესი სამედიცინო ჰოლდინგის - "ავერსის" მიერ, რომელსაც ჯანდაცვის კუთხით
საქართველოს მოსახლეობის მომსახურების 20 წელზე მეტი გამოცდილება აქვს.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
უმაღლესი განათლება;
აუცილებელია სადაზღვევო სფეროში, კორპორატიული ან SME გაყიდვების მენეჯერის
პოზიციაზე მუშაობის, მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება,;
MS Office - პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა;
სასურველია რუსულისა და ინგლისური ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა.
უნარ-ჩვევები:
კომუნიკაბელურობა;
პასუხიმგებლობის უნარი;
დეტალებზე ორიენტაციის უნარი;
გუნდურობა;
კრეატიულობა;
პუნქტუალურობა.
ფუნქცია –მოვალეობები:
კორპორატიული კლიენტის მოძიება, მათი მოთხოვნის შესწავლა;
სადაზღვევო პროდუქტის შეთავაზება;
შეხვედრების დაგეგმვა /ორგანიზება;
პროდუქტის პრეზენტაციის წარმოება;
სადაზღვევო ხელშეკრულების გაფორმება;
არსებულ მომხმარებელთა ბაზების კონტროლი/ მუდმივი კომუნიკაცია;
განახლებული სადაზღვევო პაკეტის შეთავაზება;
გაყიდვის შემდგომ მომსახურების წარმოება;
ყოველდღიური შედეგების წარმოება/სამუშაო პროცესის დაგეგმვა.
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი მონაცემები შემდეგ
მისამართზე: hralpha@alpha.ge გთხოვთ, წერილის თემის გრაფაში მიუთითოთ ვაკანსიის
დასახელება.