საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში

(ძველი ვერსია)
eng
facebook
youtube
twitter icon
linkedin icon

მარკეტინგი 1

სილაბუსი ძირითადი ლიტერატურა დამხმარე ლიტერატურა

მარკეტინგი 1
სილაბუსის ავტორი: ftp://ftplib@digitallibrary.tsu.ge/book/syllabus/marketing-1.pdf – ეკონომიკის მეცნიერებათა დოქტორი,  ივ.ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის მარკეტინგის კათედრის პროფესორი

 

კოტლერი, ფ., არმსტრონგი, გ. მარკეტინგის საფუძვლები. მე–14 გამოცემა, თარგმანი ინგლისურიდან. ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა, თბილისი, 2015. -746 გვ. თსუ ბიბლიოთეკის ბარკოდი 900001721520 

1. Kerin, R.Hartley, S. (2020). Marketing: the core. 10 th ed.,New York, NY: McGraw-Hill Education. 622 pp. 
2. Kotler, P., Armstrong, G. Principles of Marketing.17th ed., Hoboken: Pearson Education Inc. 2018. 739 pp. თსუ ბიბლიოთეკის ბარკოდი 900001816602 

3. Pride, W.,Ferrell, O. (2018). Marketing. 19th ed., Boston : Cengage Learning. -720 pp.