საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში

(ძველი ვერსია)
eng
facebook
youtube
twitter icon
linkedin icon

საერთაშორისო მარკეტინგი

სილაბუსი ძირითადი ლიტერატურა დამხმარე ლიტერატურა

საერთაშორისო მარკეტინგი
სილაბუსის ავტორი: ნუგზარ თოდუა – ეკონომიკის მეცნიერებათა დოქტორი,  ივ.ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის მარკეტინგის კათედრის პროფესორი

 

თოდუა ნ. საერთაშორისო მარკეტინგი. რიდერი. თბილისი, 2017. 373 გვ. თსუ ბიბლიოთეკის ბარკოდი 900001805880

1. Albaum, G., Duerr, E., & and Josiassen, A. International marketing and export management. 9 th ed., Harlow, United Kingdom : Pearson, 2016. 693 p. თსუ ბიბლიოთეკის ბარკოდი 900001938273 

2. Cateora, Ph., Money, R., Gilly, M., & Graham, J. International Marketing. -18th.ed., New York, NY :McGraw-Hill 2013. 682 p. თსუ ბიბლიოთეკის ბარკოდი 900001452347 

3. Terpstra,V., Foley, J. & Sarathy, R. International Marketing. Fort Worth :Dryden Press, 2000. 753 p. თსუ ბიბლიოთეკის ბარკოდი 900000960403